Dec 22, 2012

DIY Inspo : Dolce&Gabbana

Ben böyle karlı havalarda hasta olmazsam olmaz, yani bir kere de "teğet geçmek" gibi bir şansım pek olmuyor. Yaklaşık 4-5 gündür hastayım ve artık bugün işi sıkı tutmaya karar verip, antibiyotiğe geçiş yaptım. Evet biliyorum biraz geciktim.

Uzun lafın kısası size bu sezonun barok esintili Dolce Gabbana'nın baskctage'inden saç bantlarını sunuyorum. Enfes gözükmüyorlar mı? O zaman ben iyileşince, siz de en uygun zamanda siyah saç bantlarınızı alın; onları taşlandırın kendinizi de taçlandırın diyip, tıkalı burnumla battaniyeme sokulup izlediğim filmime geri dönüyorum.

In these snowy weathers, i do'nt have any chance to pass it without getting ill. I'm ill since 5 daya and finally today i decided to get antibiotics. Yes i know that i'm (a little) late.

In short, i show you the headbands from the backstage of Dolce Gabbana. Aren't they gorgeous? So, let's have a headband and gems as soon as possible; so gem (i found that verb?) your headbands and crown yourself. Now i'm snuggling to my blanket with my blocked nose and turning back to the movie that i've been watching.








Photos : here

0 comments:

Post a Comment